Meet rajz
A drawing machine projektben, mint rajzgép kezdtem használni a 3d nyomtatót és 2d rajzolatokat készítettem vele, papírra.
- Meet Jochann - Rajzok és firkák
- Este storyboard fue creado con StoryboardThat.
- Az animációs végzettséged miatt nem áll messze tőled a rajzolás, mikor és hogyan kezdtél el akvarelleket festeni?
- В одной урановое, в другой плутониевое.
- Tanáraink - Szegedi Piaristák
- Katolikus helyszíni találkozón
- Какому соглашению? - Немец слышал рассказы о коррупции в испанской полиции.
- Сьюзан остановилась, собираясь с духом.
Morellet hálóba konstruált vonalai voltak az első kiindulási modellek, utána pedig véletlenszerű megbontásával próbáltam struktúrát képezni. Kísérletezni kezdtem saját olvashatatlannak ítélt betűim -sokszor az u, v, n betűk ugyanúgy néznek ki kézírásomban- tervezésével a karteziánus koordináta rendszer keretein belül, ezek hálóba helyezésével, a kód írás kódolás segítségével.
Anokhinalz и Bella Poarch тикток. Tiktok. Trends. Тикток. Тренды.😍😍😍
Ennek folytatásaként pedig megpróbáltam saját magam gépi rajzokat generálni vonalzóval és papírral, mint pszeudó elemei a sorozatnak, ezeket megfordítva machine drawing-nak nevezem, hiszen egy gépet próbáltam imitálni.
Mind a két folyamat hibákat szült, ami számomra érdekessé tette az elkészült rajzokat.
A 3d nyomtató által rajzolt képeken a papír véletlen gyűrödése által kihagyások, szünetek keletkeztek, ezek mimezikus emberi jelleget kölcsönöztek a mechanikus rendszerben. Az általam kézileg rajzolt vonalkák elkenődtek, rendetlenebb voltuk pedig párhuzamba hozható a gépi hibák mimikus jellegével.
Ez a fajta imitáció, osszcillál a két era között, meet rajz a rendszer konstrukcióját, mint véletlen tényező értelmezhető az alkotási folyamat dialógusán belül. A catalogue of unfindable objects meet rajz keretein belül a valóságból merítek olyan 3d jeleneteket, eszközöket, játékokat, melyek nem véletelenül nincsenek velünk a hétköznapokban.
A kiinduló pont Jaques Carelman Képtelen tárgyak című könyve volt, mely ironikus módon termeli a kora jellemző lehetetlen tárgyait. Az intsallált mű a ping pong asztal újraértelmezése, örökmozgó alappal, mely hullámzása által a játékosok jelenléte feleslegessé válik.
A valós térben két ventillátor összehangolt forgása hozza mozgásba a kifeszített muszlin anyagot, ahol oda vissza táncol a belógatott ping pong labda. A kinetikus installáció önmüködő és örökmozgó játéka meditatív, kontemplatív élményt kínál a szemlélőnek.