Örülök oldalak

A hazai ár-összehasonlító oldalak örülnek a válságnak Bitport Az iWiW-et csúnyán lerúgta a dobogóról a Facebook, a nagy hírportálok továbbra is látogatottak, az aukciós és ár-összehasonlító oldalak pedig lubickolnak a válságban - derült ki a es hazai internetezési szokásokat vizsgáló kutatásból.
A Medián és az allegroup. Ez minden bizonnyal annak tutható be, hogy az emberek egyre inkább keresik a lehetőséget, hogy ahol tudnak, spóroljanak. A magyar internet-felhasználók szokásait vizsgáló kutatás most publikált számai társkereső keresztény kereszt elmúlt évekhez képest több más területen is elmozdulást mutatnak.
Például egyre jobban bízunk az online fizetési módokban és a neten rendelt áruk minőségében is. Mivel a megkérdezés mögött az az allegroup. Az viszont már némi árnyékot vet a kapott adatok valósággal való viszonyára, hogy a Webaudit statisztikái szerint a Vatera végén körülbelül ezer, míg az Index 1,1 millió egyedi látogatót fogadott egy átlagos hét során.
Tavaly az online vásárlók aránya elérte a 35 százalékot, ami 3 százalékos javulást jelent az egy évvel korábbi szinthez képest. Mivel maga az internetező közönség is bővült ez idő alatt, így a webes vásárlói kör az említett 3 százaléknál jóval nagyobb mértékben gyarapodott. Érdekes részinformáció, hogy az online vásárlási kedv leginkább az 50 év feletti korosztálynál erősödött.
Az idősebb internetezők közül több mint kétszerannyian vállalkoztak online vásárlásra, mint ben. Ehhez azonban érdemes hozzátenni, hogy örülök oldalak alacsony bázisérték miatt sokkal könnyebb volt kiugró növekedést elérni.
Egy év alatt ről 61 százalékra nőtt azoknak a száma, akik árukereső, ár-összehasonlító oldalak segítségével tájékozódtak arról, hol lehet legolcsóbban a kívánt termékhez hozzájutni.
Örülök oldalak Google Trends fent látható grafikonjából is jól látszik, hogy ugyan nagy szezonális mozgást mutatva, de a jelentős piaci szereplők mindegyike erősödni tudott a végén kirobbant gazdasági válságot követő években.
Az online megoldások, fizetési rendszerek térhódítása jelentős, de továbbra is van hova fejlődni. A felmérés szerint az elmúlt három év során egyre nagyobb rutinnal és bizalommal örülök oldalak ezeket az interneten vásárlók.
A örülök oldalak közül vásárolnak legtöbben a neten, de az minden korosztályról elmondható, hogy egyre többen tartják jó minőségűnek az online vásárolt árukat és egyre nagyobb bizalommal szerzik be a szükséges termékeket az internetről - derül ki a felmérésből.