Igyekszem egy takarítónő van sfax

Először Mahdiába mentünk.

igyekszem egy takarítónő van sfax

A Marhaba hoteltől a luázs állomásig 4 dínárért vitt a taxis, persze kemény alkut követően. Hiába készültem fel a leírásod alapján, minket is rögtön elkaptak a felhajtók. Kis baksis ellenében pillanatok alatt a minibuszban ültünk, a sofőr mellett.

Az út egy óra volt, péntek lévén alig volt forgalom. Mahdiában 3 dínárért vitt be a taxis a Medinába. Aznap volt a heti vásár, így azt is megnéztük.

A tengerparton felsétáltunk a Ribathoz, megnéztük a mellette lévő ásatásokat is, valamint a temetőt és a halászkikötőt. A nagy mecsetben készítettünk pár fotót a kapuból, majd a szűk utcákon sétálva bejártuk a kis félszigetet.

Táncos takarítás

Délután visszasétáltunk a tengerpartra és beültünk a szikla oldalában kialakított kávézóba. Pizzát ettünk, néztük a hullámokat és pihentünk. Megkerestük a metró állomást, -kb.

igyekszem egy takarítónő van sfax

Az ellenőrök minden megállónál ellenőrizték a felszálló utasokat és minket is tájékoztattak, hogy első osztályon utazunk ezért még fizettünk fejenként 1.

Közel két óra alatt értünk vissza.

Mahdia bájos kisváros, nagyon tetszett.